resfeber

det här är jag just nu. Ser alldeles för trött ut, vilket jag kanske är, men behöver underskott av timmar för imon flyger jag och syrran till NEW YOOOOOOOORK! har inte riktigt fattat det än, resväskan är packad, visumet fixat, nytt pass, laddare, astmamedicin, adapter och allt är nerpackat, men det känns inte som att vi ska åka.Jag som annars brukar ha resfeber och tror att jag har glömt allt möjligt. Har iofs rensat kylkåpet, storstädat lägenheten på 24 kvm, tvättat och allt sånt så det kan ha med resfebern att göra.
19.31 går tåget ikväll ner till Malmö. sen får vi gå upp omänskligt tidigt för att ta oss till kastrup. 7.50 tar flyget oss till Island för mellanlandning sen är vi i New york 13.00 lokal tid!!!! nu ska jag färga håret för att vara lite fräsch.
Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0