too much in my head

HEEEEEEEEEEEEJ. jag lever. det har hänt en del samtidigt som det inte hänt jättemycket. jag har börjat på "nytt" jobb, jag är ny på mitt gamla jobb. och det är mycket mycket att lära och mycket mer stressigt än vad jag trodde. de har försökt varna mig men itne trodde jag det var så. jag kan numera titulera mig som barista, äntligen!!!! sen att jag jobbar själv och har kö ungefär hela tiden är en annan femma. helt slut i kroppen och huvudet, men jag gillar det. gäller att komma in i det.
sen då? jag har sprungit Tjejmilen för fjärde året i rad. den bästa helgen på året. jag mamma o syster. sprang milen på 58.35, jag är nöjd!! trodde jag skulle springa slut på mig själv så sprang alldeles för sakta i början, vilket grämer mig lite, men jag är nöjd med tiden och nöjd över att jag inte var så fantastiskt trött efter jag sprungit. progress!! och helgen innan detta, då gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle göra. ett motion-triathlon. simning i 18 grader vatten, fick en sån fantastisk chock trots våtdräkt över det kalla vattnet, men jag simmade på, inte hade jag tid att stå där o fega. så simmade 400 meter i en sjö gjorde jag. bara det, och inga fiskar bet mig! sen var det på mig kläderna och cykla 2 mil. och där knäcktes jag. blev omcyklad av alldeles för många, bröt ihop en gång, nära att bryta ihop tre gånger, och jag tog som tur väl var igen i löpningen på 5 km. sprang om två stycken. men jag kom i mål!!!! bara det.
annars så ? på fredag åker jag till Alicante och jag har nog aldrig längtat så mycket som just nu. sol & värme, sangria (!!!!) lite shopping, och bara allmänt få lite fräknar.
vi hörs vid ett annat tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0