W3

vet ni vad? två veckor utan socker, vitt socker, inget alls. på något sätt känns det, "blir det inga biverkningar?", varför händer inget ? men jag känner mig faktiskt en hundradels bättre. men imon, då går jag in i vecka 3, och med det menas no fructose. ingen frukt, ingen sötning såsom agave eller honung, palm och kokossocker finns inte med på kartan. så det är nog nu det tuffaste kommer. så vet ni vad jag har gjort ? frossat, eller moffat som tydligen är ett uttryck, i frukt. så den här söndagskvällen avslutar jag med en låda vindruvor, måste slå ett slag för ekologiska vindruvor, så fantastiskt goda, och en mango! hörs om en vecka om inte tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0