as i thought

måndag måndag måndag. idag var jag allmänt trött, trött för att jag sovit för lite, och trött för att jag var trött på morgonen. sen blev jag trött när jag ringde vårdcentralen, men sen fick jag tid. och hos en läkare som jag ändå lyssnade rätt okej. sist jag var där fick jag salva för 703 kr. idag blev det bara tabletter för 103kr, wuhu. men det bästa med besöket, jag ska få göra avföringsprov för att utesluta inflammationer i tarmen, (det gäller att vara glad för det lilla i livet) och han satte n diagnos på mig. och det var som jag trodde. IBS. så nu blir det remiss till en dietist och försöka sätta in mig själv i all denna djungel utav av kostförhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0