2nd week

idag är det måndag, igen. 1 vecka utan socker. utan vitt socker ska tilläggas. för frukt har jag ätit en om dagen. och kanske lite extra i helgen.. men än så länge, ingen skillnad. vare sig det gäller min trötthet, eksem, eller jo kanske att jag har fått mer eksem nu under senaste vecka, kan ju hoppas att det är lite som ska ut, innan utrensningen börjar på riktigt. men magen och huden är inte bättre. och jag tycker inte att det är jobbigt utan sockret. inte än. jag kan stå emot kakorna, jag luktar lite på de sen går det över, och godis är jag väl iofs alltid sugen på, men jag lyckades hålla mig från allt vad godis är inne på hemmakväll. det som jag tycker är tråkigt, eller kommer att bli tråkigt är att jag får säga hejdå till fika, latte för min del, och att äta ute. är så fantastiskt trött på att behöva fråga om innehållet hela tiden. så då får jag helt enkelt inte äta ute på 7 veckor, punkt slut. tänk vad pengar jag sparar!!
men annars går allt finemang. förutom att jag saknar pålägg på mina riskakor, för inte går det att äta kalkon.. druvsocker eller glukossirap. någon som vet ifall det går att få tag på "riktigt" kött ?
så det var min vecko-update. stay tuned !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0