mensies

något jag har funderat på de senaste dagarna, det är min mens. och när jag nu tänkte på detta, tänkte jag samtidigt om jag hade skrivit om detta innan, och det hade jag minsann. men nu ska ni få den uppdaterade versionen. jag hatar fortfarande mens, det gör jag, men nu hatar jag den lite mindre. efter att ha gått på akupunktur 6 gånger för mina allergier, astma och mag-problem i hopp om att bli bättre, så nämnde jag även om min fruktansvärda pms jag har två gånger i månaden. MEN nu har jag haft mens två gånger sedan jag började, och vet ni vad? det är helt underbart. abso-fricking-wonderful. det är som en helt ny värld för mig. mensen varar i ungefär 4 dagar, innan var det 7-8 dagar. det var alla pms-besvär man kan tänka sig. nu har jag "bara" svårt att somna och uppblåst under mensen och mensvärk under en dag. det är ALLT. förstår ni vilken lättnad det här är ?! så nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0