Hello!

Ne nu var det längesen. Min socker-detox rullar på, bättre än väntat. Har haft en dipp där det innebar illa-mående och yrsel i två dagar plus ont i levern varje gång jag åt. Men det är nästan över. Men jag ska inte sticka under stolen med att påsken var jobbig. Påskägg efter påskägg och efterrätter som dukades upp framför näsan. Så det är lite synd att jag fortfarande är sugen på just godis. Vi får se hur det blir om två veckor. Kan ju hoppas att godis är äckligt sen. Annars så är jag nöjd att jag får äta bär igen, min köra blåbär på gröten är tillbaka! Och träningslusten är tillbaka! Ohyes. Köpte nya löparskor på Löplabbet, kan inte bli annat än taggad då. Det har väl slagit mig att jag faktiskt ska springa 2.1 mil och ungefär 6 veckor.. Men ikväll blir det after Work utan alkohol, kan varna er att bakfylla är något i hästväg när man tar bort sockret, så det blir inget med det än. 

Talk to u later! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0