funday sunday

idag är det söndag gott folk. någon som missat ? imorgon går jag in i vecka 7. sex hela veckor utan vitt socker. vet iofs med mig att jag fått i mig det 2-3 gånger, men det är omedvetet. men annars. så sjukt stolt över mig själv. och som jag sagt innan, det har inte varit så svårt, inte som jag trott. och sen att jag tycker kokosmjölk och kanel är sött visar bara på att mina smaklökar har ändrat sig. och det är jag glad över. har fått frågan några gånger, hur ska jag göra sen ? fortsätta laga mat utan socker, för det jag gör hemma kan jag kontrollera utan problem. men sen ska det ändå bli skönt att kunna gå ut o äta utan att behöva fråga hela tiden. nu är det bara gluten jag behöver fråga om. men annar så, jag ser inget behov utav en kaka bara sådär, godis en fredagkväll (även om jag ska erkänna att det är svårt att INTE äta godis när det står på bordet, för jag tycker fortfarande det ser så gott ut,) men jag behöver det inte. och det är det bästa med detta. jag klarar mig utan. och det finns så många alternativ utan socker, som efterrätter och sånt. men samma sak där, jag har klarat mig utan, så det får bli lyx när det väl bli efterrätt.
 
OCH äntligen på sju dagar, har jag fått tillbaka min träningslust, till den grad att jag idag både gymmade och simmade. och simning, den är fantasitskt jobbig, även om det är mest teknik-träning just nu, går ju på crawl-skola och jag tycker det är hur kul som helst.
 
inte ås mycekt mer om detta, nu skaj ga prova min kokosglass och sedan avlusta kvällen med american horror story ! adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0