3 more weeks to go

you know what? jag har inte så mycket att skriva. min socker-detox rullar på, känner tyvärr ingen skillnad, så jäkla tråkigt rent ut sagt, inte ens mindre finnar. men imon får jag iaf äntligen äta blåbär på min gröt igen !!!! så på så sätt är det bra. förövrigt, har jag haft en väldigt bra påskhelg som avslutades på österlen, sveriges i särklass vackraste plats. period. som förövrigt kom idag och gjorde sig påmind om den smärtan som infaller en gång i månaden i ryggen. men mindre om det, och mer om att hur skönt det är med en ledig måndag. så som att ställa kl på 8.01, äta god frukost, givetvis havregrynsgröt med blåbär och kokos på, och sen ta en löprunda i mina nya snabba löpardojjor som jag köpte i helgen efter att ha prövat ut de på löplabbet i Lund. och sen städa lite och för att sedan äta god påskmiddag hos mormor och morfar. och sen kommer anton hem och sen ska jag soooooooova. och så är det dags för tisdag. så, vi stannar där och njuter av att det är söndag och jag ska göra kokossmör, som smakar som godis och är godare än gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0