the thing we don't talk about

vet ni vad jag hatar, väldigt väldigt mycket ? mens. verkligen, av hela mitt hjärta avskyr jag när den kommer. som tur väl kommer den bara var tredje månad. men det är dyra tamponger som ska köpas, och inte nog med att mitt lilla underliv klarar av de vanliga OB och libresse, så får det köpas de som är dubbelt så dyra, för att slippa kemikalier och klorin. och vi ska inte prata om tiden innan mensen väl kommer.. då är det dålig sömn som gäller, obehagliga drömmar, ett humör som går lite upp o ner, en svullen mage som aldrig vill bli platt. och sen när det väl kommer, så kommer mensvärken. en otrolig smärta i ländryggen och en mage som inte vill som en själv vill. jag är bara jättetrött på mens. söndagens åsikt. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0