Pills

Fick en efterlysning om bilder. Here they are. Kommer från och med nu skriva av mig hur det går för maten. Och här, på bilden, är mitt dagliga intag utav piller. 2 st utav den gula äckliga antioxidant-tabletten, för att just få mer antioxidanter och zink. 4 st utav mjölkfri probiotika, för att jag behöver goda bakterier till tarmen. Och 3 st utav den avlånga tabletten, cellenzymer, för att få enzymer till matsmältningen, (om man uttrycker det så). Och mellan måltiderna ska ett pulver tas, glutamin, som jag tror är för tarmens uppbyggnad. Då jag har fått lära mig att min tarm är torr som en öken. Och då går all mat ut direkt till blodet, istället för att de goda barkerierna och flimmerhåret ska ta upp näringen fr maten t kroppen. Därav denna strikta diet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0