hey

hey hey hey. vet ni vad, mina tre fantastiska läsare ? jag har så mycket att säga, men samtidigt så lite att skriva. hur går det ihop sig ? mina tankar går just nu åt till träning - löpning och yoga, arrested development, matvanor, vilken omställning det kommer att bli att ändra om alla sina matvanor, vilket jag faktiskt kommer att göra på onsdag. stay tuned ! mer om det nästa vecka. men en sak, eller två kan jag skriva ner. jag har haft en otroligt bra vecka i Alicante med hela familjen. OCH idag sprang jag Musikmilen, ett nytt lopp i växjö, och som namnet säger, 1 mil. och jag satte personligt rekord. 57.19 sprang jag i mål på. för två veckor sen sprang jag i mål på 1.02. behöver jag säga att jag är mer än nöjd med mitt resultat ?
 
vi säger så idag. hörs kanske imon, måndag tisdag eller torsdag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0