the thing about the small things

HEEEEEEEEEEEEEEEJ! det är dags att komma tillbaka nu, jag är fortf samma gamla människa som har noll koll på vad jag vill med mitt liv och mitt liv går i, citerar JD i scrubs, "it's like an emotinal roller coaster". så välkommen tillbaka mina trogna, men få, läsare.
 
jag börjar med det lilla här i livet, de där extra småsakerna, som tar emot att göra eller köpa, men som har stått på inköpslistan alldeles för länge. och just en sådan sak är; rakblad. för jag har minsann en gillette power fusion, och insåg för länge sen att det var dags att köpa nya. och varenda gpng jag har varit påväg att handla har jag varit för snål. det finns ju faktiskt roligare saker att köpa för 220kr. MEN idag, när jag var på jakt efter en billig brassestol på ÖoB, så stod jag där i kassan och skulle betala, 4 rakblad för endast 179kr. jag tvekade i 7 sekunder, sen slängde jag ner de på bandet. och nu är de köpta. och det mina vänner, är ett av de bästa köpen jag gjort på ett tag. för raka armhålorna med nya rakblad, det är vardagslyx.

Kommentarer
Postat av: Ellpa

men valkommen tillbaka min van, som jag har saknat dig!
Jag vantar mig massa fina inlagg om din festival week utan din basta festival-buddy, okej?!
love you,
xx

Svar: Det är väl klart min älskade vän !!! Kommer inte bli samma utan dig, men jag ska göra mitt bästa ! Love u
linnea

2014-07-18 @ 02:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0