First day

Vet ni vad ? Jag har semester. Rätt gött faktiskt. Min första semester-dag? Jobbade över 2.5h. Drack ett glass vit (!) vin, målade naglarna, städade lite, och somnade framför how i met your mother innan kl 23.00. Otroligt skönt, för 11 h sömn var precis vad jag behövde. Och vet ni vad ? Min underbara lördag slutar inte där. Vaknade pigg och allert kl 10, tog på mig tränings-kläderna och gav mig ut på en springrunda/gårunda på 5.8 km. En liten parentes, det är då rakt inte kyligare den tiden på dygnet.. Och sen har dagen bara fortsatt. Mycket tv-tittande, vem behöver sol & värme ?, dammsugit, lagat mat, och nu ska jag avsluta kvällen med vin mat och otroligt trevligt sällskap. Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0