Eye candy



Sådär mitt i sommaren fick jag en fix-idé att jag var trött på allt som fanns i mitt rum. Så tog tag i det, målade en vägg i en grå färg, och köpte till hyllplan och konsol till min stringhylla, och voilà. Såhär blev det. Kunde faktiskt inte vara mer nöjd. HAY-lådorna har jag suktat över ett bra tag, men aldrig vetat vart jag ska ha de, men nu så. Min kay bojesen apa får äntligen en värdig chans. Min stora tavla med favorit-bilder får synas, utan att göra fula hål i väggen. Och de andra små tavlorna jag har, pistolerna fr aprill aprill, som heller aldrig hittat en värdig plats, den fina tavlan på Ales stenar som min mammas moster har målat, och den lilla tavlan med ett favorit citat om inredning. Och monsteran bara växer och blir större. Så ja, jag är nöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0