challenge

en veckas semester, två kvar. och hur jag kommer att spendera min andra semester-vecka ? jo, på en strikt diet, med ca 800 kcl per dag. och mycket träning. och det här är enbart för att jag har en klänning att komma i, som ska användas om 2,5 vecka. min fina fina klänning jag köpte sista dagen i usa, då jag hade levt på i princip pommes och hamburgare. men den var för fin för att inte ha med hem. det har gått upp o ner, har känt att det är hopplöst att komma i den. men efter att ha tränat hårt i två veckor och unvidikit kakor och godis så har jag nu minsann fått igen blixtlåset. så nu kommer mitt mission, det sista kilot och de sista centimeterna och jag kan andas i klänningen. så därför blir det shakes, bars och soppa 4 ggr om dagen. och jag har klarat en dag, och det går faktiskt väldigt bra. förutom att jag somnade kl 3 inatt och var svimfärdig för att jag va så hungrig. hehe. men jag kör till på fredag ! så får vi se ifall det ger något.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0