resume

people! imon är det fredag, någon som missat? och jag är leeeeeeedig. då ska jag iofs jobba lite med företaget på förmiddagen, men sedan ta mig in till stan, för att....... träna ! för vet ni vad ? jag har minsann börjat komma igång. okej, i nästan två veckor, men det är bättre än inget. springer regelbundet, dör lite varenda gång och astmaanfall ska vi inte prata om, men jag gör det. och ett styrkepass efteråt, i mitt rum. nu vill jag få mer muskler och mindre fett. och sen att jag ska stå i en bikini om två veckor, TVÅ VECKOR, herre vad skönt, gör motiveringen lite högre. annars då? johodå, börjat på mitt "nya" jobb. fast anställning, heltid, ansvar och jobbakompisar och allt sånt där. det har inte riktigt smält ännu, men det kommer.
så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0