dream come true

Det finns vissa grejer som snurrar runt i mitt huvud just nu. och det är inga värdsliga problem, de stoppa jag undan för ett tag, utan det är, vad vill jag ha för lägenhet? vad vill jag ha för soffa, ska jag lägga lite extra pengar på en soffa fr svenssons istället för ikea? ska jag ha ett matsalsbord, eller inte ? klart jag vill ha det iofs, så att jag kan ha de stolarna jag drömmer om. och den där fåtöljen som har funnits i mitt huvud många många år, finns på blocket, för ca 11 000 kr. tur då att ikea tycker det är en bra ide att "ta" designen fån dyra möbler och göra den till en tiondel av priset. om nu fåtöljen finns kvar vill säga. en i 50-talsstil och ljust tyg. någon som känner igen den? sen funderar jag på om jag ska ha vita väggar,ljust ljust gråa väggar eller kanske en liten pastellig grön färg i köket ? sånt här kan jag fundera på enda till den dagen då jag faktiskt har köpt en lägenhet. tills dess, synar jag blocket, tradera, bukowskis, och hemnet. på återseende, om mitt förlorade hopp om mänsligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0