take it all back

jag vill även minnas att jag för någon eller några veckor sen skrev ett inlägg hur jag ville ha tid. en ledig kväll utan något planerat, eller en helg där jag inte vet vad som händer. jag tar tillbaka allt det där. efter att ha haft en ledig kväll förra veckan, kände jag en otrolig rastlöshet. det slutade med att jag satt vid datorn i tre timmar och kollade bestick och dylikt. ett annat exempel. igår var jag ledig. hur. skönt. som. helst. de första fem timmarna. det var bankmöte, som gick så förbannat bra, mer om det senare, en 4.7 km lång promenad med mamma, och lunch på stan med samma människa. men sen, när jag väl var hemma igen... städade garderoben. det tog ju bara en halvtimme. då kände jag det där krypet i kroppen och jag åkte upp till lackeringen, slipade och målade min stol, hjälpte pappa på jobbet, och sen var jag nöjd. jag vill inte ha det där lugna. jag vill att livet ska gå på högvarv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0