the beginning

så pass mycket som snurrar i mitt huvud just nu, precis som det brukar göra, fast på en annan nivå tror jag. lägg till en förkylning som börjar bryta ut, huvudvärk, ögon som rinner och en trötthet som inte går att förklara med ord. ungefär så är läget i mitt liv just nu. och när saker och ting inte fungerar som man vill blir huvudet lite större och lite tröttare. imorgon iaf blir det en lång dag, 06.00 går bilen till stockholm, med mina företagskompanjoner. det låter stort va? kan avslöja att det är min bror och pappa. ett nytt litet familje-företag ska starta, mer om det när det går osm vi vill. jo, stockholm, det blir Sign Scandinavia. mässa om skrivare, och allt som hör till det. hoppas det ger en massa inspiritation och kanske något inköp som funkar till vår business.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0