Just having a great day

Har en så bra dag. En sån där dag där inget kan gå fel. Jag har nya smycken, jag har ny hårfärg, och har aldrig fått så mycket beröm för håret innan, från folk jag jobbat med en gång. Det värmer mig otroligt mycket. jag fick idag en trevlig kommentar från en man, som jag gav en extra fisk till lunch, att mig skulle han komma ihåg och skriva på mitt testamente. Tänk vad en liten fisk ska göra. Hade en otroligt trevlig expedit på Pressbyrån, en trevlig kille i biljettluckan, en kvinna bad mig följa henne till spår 2, absolut sa jag, för jag är bra i tid och har en bra dag. Jag fick sista delen av lönen idag, och det har minsann visat sig att jag har jobbat, så mycket som jag jobbar syns det äntligen. och för att jag har en sån bra dag köpte jag en 1:a klass tågbiljett till världens finaste kille. så ja, nu kan helgen inte bli annat än bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0