just another thought

en sommarbild från öland i september-rusket. ja, jag skriver om vädret. det är rusk och regn, det börjar bli mörkare, och jag får använda rumpvärmen i bilen, men vad gör det? livet på senaste? sprungit en mil, tjejmilen iår igen, m.a.o en lugn helg i stockholm. med lite shopping. jobbar för det mesta. folk hinner jag knappt träffa. klä upp sig i vardagliga kläder ingår inte i min vardag. serier kollas på för fullt. har numera en lista i bakfickan på vilka serier jag ska kolla på. ja, jag vill får betalt för att kolla serier. mer än så har jag nog inte att säga. eller att förändring kommer förhoppningsvis ske imoooon. mer om detta när allt är klart. behöver komma bort från lackeringen då min kropp inte mår bra av allt damm och kemikalier och allt vad det är. kul det där med allergier. så då får jag försöka komma in på en annan bana. for now.
 

Kommentarer
Postat av: Louiiiiie

NYFIKEN

2013-09-11 @ 23:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0