back back back in the game

what's my favourite hospital food? JELLO! jag lever, ja minst sagt. har hänt en hel del sen sist. det är september. sommaren är över. jag har hunnit med att få nytt jobb, för att sedan förlora det, till en stor del iaf. andra stora händelser som även har hänt, men det väntar vi med. just nu sitter jag bara och inser hur lång tid det var jag satt vid en dator och skrev. mini-paddan och min femma är mina livskamrater. för ja, jag åkte och köpte mig en iphone fem då jag insåg att jag inte kunde ha den där söndriga fyran som var mer än sönder och dålig. men ändå, så sitter jag med en ny dator, hehe. ett år gammal, känns som nästan ny, för ett mycket bra pris. en mac book pro blev det den här gången. jag lämnar min vita mac som varit min följeslagare i tre och ett halvt år. den har gjort sitt och jag lämnar över den i goda händer. så det är väl en snabb update om mitt liv. för det är allt jag har att säga just nuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0