The weekend

1. Haft en två-månaders-date, med god mat på vapiano och stor popcorn på bio till captain Phillips, bra film! 
2. Jobbat 9h utan lunch och 15 min rast. Duktigt ont i fötterna, och somnade innan kl 23.
3. Frukost-date med bästa kompisen jag inte träffat på många veckor. God frukost. Frukosten resulterade i ett överraskande mail, och vi skrek lite inombords. Lite utombords i bilen senare. 
4. En tripp till Ikea. 
5. Köpt mig min första designmöbel. En sjuan karm-stol. För en fruktansvärt billig peng. Sen att den inte går att luta sig mot gör mig inget. Den här affären sparade mig 5000kr. 
6. Mer om det skrämmande men otroligt roliga mail vi fick på onsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0