simple

hallå hallå. tjenixen. två roliga hälsningsfraser jag har fått den här veckan. trivs väldigt mycket bättre på jobbet, på restaurangen, där jag mest står i kassan eller i caféet. är för första gången i mitt 21-åriga liv inne i en höst-depression, tycker ingenting är kul. det enda jag vill göra är att ligga i min säng. och det hinner jag göra lite, mellan jobben. för det är lite för mycket jobb just nu. och mindre blir det inte. för snart sätter julborden igång, iofs är jag taggad på det. företaget börjar ta fart, eller så mycket som det går att göra i uppstarten. mer om det seeeenare. annars då? jag ska ta ett ryck, städa mitt rum, och plocka upp det där söndriga glasen som har legat under nattduksbordet i två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0