this is story of how they met

jag är tillbaka. på många olika plan. här, hemma, växjö. men inte i mig själv. igår kom jag hem, efter tre månader på resande fot. allt var som vanligt, förutom vår baksida som är lite nyrenoverad, och det var grönt i träden. men det känns tomt på något sätt, det går inte sätta fingret på vad det är, men något är det.få se om man kommer underfund med det, det kommer nog lägga sig till slut. nu känns det bara lite skönt att va hemma, sova i 13h utan att bli väckt, eller jo, brandbilarna väckte mig, men somnade om, i min egna säng. spela hög musik med bra ljudsystem, kolla på tv-serier, kommit ifatt i en serie, 12 to go, och framförallt KÖRA BIL! oj vad jag har saknat det, och efter 12 veckor med vänstertrafik är det faktiskt lite svårt att vänja sig.. varje gång jag ska sätta på blinkisen får jag tänka till, har satt igång vindrutortorkarna x antal gånger, i vänstertrafik-länder är det tvärtom. och jag har fått tänka efter när jag ska köra ut från en korsning, "lägg dig inte i vänsterfilen vad du än gör". men det kommer, ge mig två dagar så är det högertrafik som gäller igen. och nu ska jag fortsätta kolla på serier, lägga över bilder till en hårddisk, som jag hoppas funkar utmärkt till en mac, för nu ligger det ca 15 000 bilder på min dator, vilket gör att jag inte kan ha spotify, safari och vlc igång samtidigt............ och jag lovar er som läser den här bloggen, jag kommer lägga upp några bilder från varje land från min resa. finns ju en brist på bilder här.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0