stop making a fool out of me

det har nog hänt en hel del sen sist. lite stockholm, lite stora beslut, lite inköp, lite midsommar och mycket jobb. 
bärjar väl med summerburst och stockholm. tappade bort kompisarna, var ute och dansade tills fötterna gjorde så ont, ramlade in halv sju på morgonen, åt kebab, och hade en söndag som inte kommer att nämnas här. stora beslut, är ett beslut som gör att jag faktiskt mår mycket bättre, inte behöver tänka på att jag inte kan köpa en app för 7kr, för det har jag inte råd med. så nu kan jag leva lite. köpa en app för 22kr istället. och åka någonstans för att jag vill det, okej jag är inte riktigt där än, men det tynger mig inte längre, vilket är en så oehörd lättnad att jag blir i extas. så lite inköp, så som en apple tv, som är guds gåva till mänskligheten, i mina ögon iaf, så numera kan jag ligga i sängen, med min ipad, och bara genom tre klick så har jag det avsnittet av en tv-serie jag vill titta på, på min tv. inga problem. hela min hårddisk kommer jag åt genom min ipad. och där har jag laddat ner en massa serier. ni hör vilket himmelrike detta är va ? och så lite netflix på det. och midsommar är en historia för sig. en rolig midsommar blev det ! bra väder, trevligt folk och en väldigt bra utgång på strand borgholm. och jobbar, det gör jag. så skönt måste jag säga. och gött att jag har jobb i sommar också, nästan alla veckor, förutom semester vecka 29-30!! jag mår rätt bra nu. nu väntar glee på mig ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0