my old friends becomes exes again

det går mycket musik på repeat på spotify just nu. såsom fall out boys nya skiva (därav rubrik-raderna), OneRepublic, one direction och mumford & sons. måste hitta en ny guldklimp till album. på bilden sitter jag i ett hav, bilden är tagen ca 3 veckor sen. har jag sagt innan att tiden går fort? thailand, det vill jag tillbaka till. och nu är helgen kommen. fredagen är förbi, och vad har hänt. jag har börjat jobba. jag har insett hur mycket jag faktiskt vuxit på de tre månaderna. såsom alla samtal jag gjorde, hur mycket jag fick gjort på en dag, som annars hade tagit mig minst två veckor. ringa vårdcentral + få läkartid (samma dag), check, ringa kilroy och betala in det jag ska göra i höst, håller lite på det så länge va, ring om ett nytt extrajobb ("intervju" dagen efter, som förövrigt kändes bra), fixat nytt simkort, så jag har telefon igen !! ,var nog något mer, men det kanske låter lite, eller ser lite ut, men för mig är det ett stort steg, ett otroligt stort steg faktiskt. och idag har dagen gått åt till att jobba på begravning, dricka öl i solen och fira mig med en del av min släkt. och åka bil mitt ute i ingenstans, sjunga högt till one direction och prata om livets stora frågor. såsom vad man ska ha på sig imon. och med det här inlägget säger jag god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0