little things

sen tänkte jag dela med mig av något jag känner är värt att dela med sig av. när jag var i kuala lumpur, hade jag inte rakat mina ben på nästan två veckor. ni som rakar, vet att det bli rätt mycket hår, eller stubb. skulle nog kunna mäta upp det till 0.5 cm. varför jag nu inte gjorde detta var för att jag var för lat, och sen fick jag den briljanta iden att vaxa benen. så lycklig för att äntligen få vaxa de när vi kom till KL, gick jag in på en salong och får till svar, "det är tyvärr för kort för att vaxa", för kort ?! hallå, jag är hårig. så får snällt traska vidare, ger inte upp hoppet än, hittar en ny salong, går in och frågar. de kollar och studerar mina ben, och ja vi kan vaxa det. tvesamma först, men sen så. och det var 30 min smärta, på vissa delar, såsom vaden och runt anklarna.. men det var det bästa (nästan) jag har gjort. dock såg det ut som jag stoppat benen bland nässlor. sen dansade jag runt i mina ny-vaxade ben och skröt gärna lite om det, lite för vem som helst faktiskt. och poängen i det hela är att imon, imon ska jag raka benen. för första gången på ca 4 veckor, om inte mer. det mina vänner, känns fantastiskt skönt. men något som är bra med vaxning, om ni är sugna, är att det inte blir något stubb, det blir bara hår. långt hår som växer om man inte rakar. 

Kommentarer
Postat av: louieeeee

hahah så skön är du

2013-06-03 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0