life itself

är inne i det här modet som jag varit sen studenten. det som går i perioder, och det är den här stressen inombords. fritid, vad är det ? det är helgerna som går åt till att bara vara. eller gå ut med fina vänner. men just nu är jobb det enda jag gör. vilket iofs är gött ! så veckan som kommer är fullspäckad, student, jobb, barnvakt, men det bästa av allt är att jag har en bra helg att se fram emot, SUMMERBURST. då kan jag också lägga upp bilder och hashtagga axwell och alla som ska dit. det kommer bli bra. blogghistoriens tråkigaste inlägg. men nu vet ni hur läget ligger till. nu kan jag lova er att jag är trött som en gnu, men bara ett avsnitt kvar av new girl. imon ska jag ta en buss kl7.. YES

Kommentarer
Postat av: louieeeee

den känslan får vi prata dig ur då. för det brukar du va så bra på att få bort från mig.

#axwell

2013-06-10 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0