in my mind

på tal om att må bra, det gör jag. känner mig faktiskt väldigt bra i kroppen. men det är någon känsla som gror, som jag verkligen inte kan sätta fingret på. tror det är någon slags ångest som växer i magen. eller inte växer, mer att den sitter där som en liten djävul och väntar på att bryta ut. eller så gör den inte det. den kanske försvinner när jag väl kommer på vad det är för något. tror det finns tre olika anledningar, anledningar som jag håller för mig själv, men ändå vill jag skriva av mig. för på något sätt hjälper det. tror det är därför min lille blogg finns. för att skriva, det är något jag gillar, och jag får ut något av det. tror bara det är detta jag vill få sagt innan jag, faktiskt, ska stänga av tvn, dra fram en av 12 tidningar jag inte har läst, och läsa. för det, har jag inte gjort på länge. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0