when is it over.

mitt liv är inte så jättehändelserikt. men snart är det semester. och jag hoppas på mer. mina kvällar ser nästan likadana ut. jag väljer att sitta framför en serie. städa lite. och gå och lägga mig innan klockan är tio. det är bara en kväll. en annan dag är det inga problem, som när jag umgåtts med min syster två dagar i rad. solning i svanebro, fika på öhrs lantcafe, spontan-åka till ikea, planerat åk till svenssons i lammhult, spontan-köp utav alldeles för dyra gardiner på tyg & design, men oj så fint det blev. ägnade mig en timme åt att sy, vika, fålla, stryka och hänga upp de där gardinerna. och idag, mina mat-kunskaper sattes på prov. hade jag vart i skolan hade jag fått IG. efter jobbet blev det ännu en tripp till ikea. den här gången blev det nya lådor och en ny kruka. kvällen har fortsatts av how i met your mother, modern family, vindruvor och spontan-besök av louiiiiise. mycket spontant i den här texten. känner mig en aning stressad, kan va bra med lite spontantinet. det ska packas, städas, kaaaanske tvättas, sovas, duschas, ätas och allt sånt där. insåg att jag har semester två veckor, varav en vecka jag inte kommer va hemma, på en hel vecka. vilket betyder pack-ångest ! dags att ta tag i en sak, städning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0