well hello

hallihallå! jag lever. har bara inget att säga, inget jätteviktigt. mer än att livet ser precis likadant ut som det gjorde förra året, i princip. den senaste veckan har jag hunnit med att vara barnvakt, färga håret, haft två föreställningar där den senaste gick awesome ! jag har hunnit med revyfest och en massa dans, har hunnit sova några extra timmar på söndagen, ätit Max-mat, planerat resan, tagit en dyr kopp te på condeco, tränat (!), med andra ord varit på ett pass på gymmet, har hunnit sätta igång med annan dans, tagit tag o gjort ett schema för hemma-träning, och nu, duschat. vilket innebär att jag kommer gå o lägga mig halv 11. för jag ska upp lite för tidigt imon, köra mamma till jobbet, och sen köra mig själv till jobbet, i ryssby. så inte så mycket har hänt, men mycket text har hunnits med. med detta sagt, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0