the end of another beginning

tisdag, känns som söndag. första dagen på nya året. och klyschig som man ska va, så kommer 2013 bli bättre än 2012. och det tror jag ändå. smider planer med min flodis, tror det lutar åt en tripp söderut. eller inte en tripp, en flytt. jag ska ut o resa, i 3 månader med mina bästa vänner. sen om vi överlever varandra, joo de gör vi. men, vi tar ett halvår i taget. och nyår, det var bra ! hade premiär med revyn, Svårschlaget, och det gick braaaaaaa! tyvärr har de gått bättre för min del, men ingen som såg, och we nailed it. bara 14 föreställningar kvar ! så nu är det fokus på revy o jobb. och jo, nyår, de fortsätter vi med. den blev fruktansvärt spontan. från att inte ha något speciellt att göra, jag o sara skulle äta 3 rätters. det slutade med några glas champagne, och förrätten som bestod av väldigt goda ostar. tog taxi till stan, gick på förfest med min bror och trevliga människor jag aldrig träffat innan. firade tolvslaget sittandes i en soffa och lyssna på musik, "aha är klockan 00.04?" drog sedan vidare till fest med systern, och tillbaka på förfesten som blev till efterfest. klockan 4, då var det dags att stänga av sina lurviga o dra sig hem. det här med att dricka vin, efter klockan 2 på natten, ingen bra ide. spenderade dagen i sängen, tills det blev mat på Koh Thai!! och en fet jävla godispåse från hemmakväll. och ett bad, i lavender-bubbel, och efterätt. ååh lyx. har mått förvånansvärt bra ändå. och jag borde nu ta o lägga mig. för imon börjar jag jobba igen. kvart över sju. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0