something blue

helloooooooo söndag. lika trött idag som igår. helgen har bestått utav lite jobb, 3 st revy-föreställningar, där den sista gick bäst. kan ha berott på min sömnbrist. fredag bestod utav goda ostar, gott mousserande och en gin grape. mycket snack, vilket resulterade att jag hamnade i säng kl 4. för att gå upp vid 9. NEJ inte mänskligt. fick mina naglar gjorda, med påfågeltema, extremt långa ! inte hanterbart från min sida men bra blev de ! och idag, då har det minsann varit fotografering på schemat. kusinen drog ihop ett helg gäng med smink o frisyr, bröllopsfotografering deluxe. lite mer extremt. och vi fotade ute. det var kallt. allt jag behöver säga. men har sett några bilder o det ser bra ut ! kan faktiskt slänga upp lite bilder här, för omväxlingens skull. ikväll ska jag på bio, äntligen ska jag få se Django !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0