life is tricky

onsdag idag. eller torsdag nu iofs när jag skriver det här. dagarna går i ett, tiden går för fort och jag inser att vi snart åker. hur i helvete ska jag hinna med allt ?! inte för att jag vet vad jag ska hinna med. men det är färgtid, läkar-besök, växla pengar, sätta in pengar och framförallt jobba. vilket jag har gjort de här dagarna. på nytt jobb dessutom ! har gått väldigt bra vill jag bara säga. fick jobba helt själv, kassan krånglade och kön blev längre. men efter två telefon-samtal var det löst. och idag har jag serverat, vilket faktiskt är otroligt kul. så halv 12 stämplade jag ut ikväll. och imon, då börjar jag kvart i tolv !!!!!! alltså helig tid för mig på morgonen. ska vara barnvakt hela dagen, vilket innebär hämta i skolan, köra lite på de och spela Skylanders (hoppas jag). men med detta sagt så vill jag säga god natt. om typ 20-40 min, får se vad de blir för serier. har ju kollat klart på alla cougar town...... tror det är ett beroende jag har gällande tv-serier. hälsosamt eller inte, jag gillar de. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0