king of the world

den här veckan blir även den felvänd. med en ledig måndag som spenderades i Köpenhamn, underbara Köpenhamn. trots kallt och blåsigt och att vi gick vilse, hittade dock tillbaka efter en timmes gång. jag har träningsvärk idag. åt på Jensens, gick på Ripleys believe it or not, lite turistande. mysig dag ! avslutade med en tråkig tågresa hem. och idag minsann, då har jag fått ny fräsch hårfärg. känns gött ! nästa vecka vankas det fotografering, bröllopsfotografering med en twist. spännande. så lite fräscht hår kunde va bra när man ska va med på bild. och nu borde jag absolut ta tag i mitt rum, för det ser ut som någon har kastat in lite plastpåsar, kuddar, kartonger och disk. men först, ett avsnitt av Cougar town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0