best day ever

idag har jag en jättebra dag !! låter häftigare på engelska, i am having an awesome day. så idag är mitt självförtroende på topp, och det får jag ha. kl 14.00 var det dags för min livs första arbetsintervju! svettades lite mer än vanligt. mend det gick galant ! jag va en trevlig och social tjej så det skulle inte bli några problem ! hon frågade om jag kunde börja jobba nästa vecka, så på måndag kl 7.00 börjar jag!! det är ett extra-jobb men har ändå fått tider. 2 st nästa vecka och uppbokad vecka 8. känns så förbannat bra !! och det bästa är, "vi finns kvar när du kommer hem". YES. och jag har inte ens börjat där än. men det ska nog gå awesome det här !! men det här med att åka buss 6.10 en måndag... men det är bara att bita ihop. dags för ny arbetserfarenhet och nya saker att lära sig, såsom kassa och mer servering. det känns helt enkelt mycket bra!! och till råga på allt, jag har en bra hårdag. och jag ska träna, 2 ggr ikväll, dans och body pump. så hejrå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0