all these important stuff

idag damp h&m-katalogen ner i brevlådan. shoppingsugen som man är, och särskilt när man minst inte får det, hittar man allt. MEN det som var det bästa är bikinisar. då jag äger en halv, ett par trosor. förutom någon gammal ful sak. för den enda jag trivts med försvann, blev snodd, någon annan får njuta av dena victoria's secret bikini. och inte fanns de i butik när föräldrarna var i usa. NEJ, så jag får glatt nöja mig med en från h&m, och det blir bra. för om några veckor, ja då åker jag till värmen. HERREGUD. några veckor, och caps lock blev de mycket av. och förövrigt, tror jag knappt att jag behöver säga att de va jobbigt o gå upp idag. jättejobbigt. sådär jobbigt att jag nästan somnade ståendes på jobbet. men jag överlevde, med att ta en lucnhrast på 4 timmar. och kvällen spenderades med min syster, snack och alldeles för dyr chokladmjölk.. kanske ett nyårslöfte? FIKA INTE!! och imon, då har jag godisförbud fram till att vi åker. sådär då är det sagt, och nu är det no turning back. så, redan torsdag imon. då ska julen ut !!!! jag som har haft julpynt sen mitten av november är trött på de. stay tuned. och nu ska jag fortsätta beställa biknisar, ja i plural, ska bara bestämma vilken färg, sen är det bara att klicka hem. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0