addicted

helt på riktigt har jag lite problem. nu är det inte en serie, utan snart uppe i tio, som jag följer. alla serier som sänds i usa just nu, där kommer avsnitten ut en gång i veckan, och där har vi, how i met your mother, new girl, happy endings, glee, 2 broke girl, two and a half men, big bang theory o cougar town. där var vi uppe i 8. även Walking dead, är inne på säsong 3. och som om jag tyckte, att varför inte en serie till? ne då blev det vå. nu är jag fast i Nashville och Once upon a time. dumt. men som en anledning tänkte jag att det bara finns en säsong och det är ca 12-13 avsnitt. så det borde jag ju hinna titta klart på innan jag åker. och det med säkerthet kommer jag att göra. sen ska vi väl lägga till Grimm och American horror story på denna lista. sådär, 13 serier som jag följer just nu. jag lägger rätt mycket tid av att kolla. dumt o ens påpeka ? så medans håret torkar och innan tröttheten slår in ska jag kolla på ett avsnitt Nashville. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0