last night

jaha då sitter jag här i min säng igen. och funderar över veckan som varit. jobbat har jag gjort, och det har gått bra ! träffat roliga människor, vuxit i mig själv, fått fina kommentarer. haft en utekväll med syster min. den va trevlig ! idag, har vart mindre trevlig. usch o fy. sov till halv 4. blev människa igen runt 6tiden. har haft familjen, respektive och robin över på besök. himla trevligt. och allt detta, för imon, IMON, så åker vi, till andra sidan jordklotet. och vet ni vad det innebär kära läsare ? att min blogg läggs på is tills jag kommer hem igen. för nu har vi vår alldeles egna reseblogg, så för att läsa om allt vi gör, tråkigt och bra, så läs numera:
http://nybyggarna.blogg.se/

så ses vi där, eller om tre månader. HEJDÅ och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0