i wanna scream and shout

jaha. nu är det lördag. veckan gick fortare än väntat. hängt i malmö o lund. hängt i mina framtida kvarter, hittat min lägenhet som jag har råd med, på 18 kvm, och utsikt över öresund. klagar inte. insett att min dyra tavla enbart var en konstkupp = inte värd nånting. dansat. haft sömnproblem. jobbat på begravming och på lackeringen. och en fredagkväll innehållandes revy. sista helgen nu, vilket också är helt sjukt. imon är det revy-fest, och det mina vänner kommer inte bli nådigt. är så pass taggad. min flaska möet ska komma fram. och nu går min fredagsnatt till att packa lite inför morgondagen, prova kläder och sen försöka sova. imon kommer jag vakna utvilad, pigg och förhöoppningsvis på ett väldigt bra humör. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0