i know what you did in the dark

söndag söndag söndag. hello. helt okej sovmorgon. hänga lite med föräldrarna, fira systern min med god mat och prinsesstårtaaaaa. sälja skrivaren, som min pappa sa, en epok går i graven. har hängt med linnea o sara, kollat på gamla filmer när vi dansat. o herregud vad små vi va. och detta är 5-6 år sedan. det är ju tur man utvecklas och inser vilken ful frisyr jag hade. långt hår och två flätor, nej. det funkar ej. nu är det för i helvete bara en vecka kvar !! och jag har fullt upp fram tills vi åker. så nu är det dags för mig att smörja in benen, låta håret torka lite till och under tiden ska jag kolla på once upon a time. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0