good days

hallihallå. hemma i min säng efter några nätter på en soffa. har haft riktigt bra dagar. jobbat sista dagen på lacken på några månader, eller kanske för ett bra tag framöver ? jag har varit barnvakt, druckit rödvin, varit på spa i Kosta och njutit till max, följt av restaurangbesök på Hemma hos oss, fruktansvärt god mat !! och sen et utekväll på Pm, allt med bästa Sara. haft bra mycket kvalitetstid. och idag blev det kvalitetstid med min flodis. tog tåget ner till malmö, vi pratade hela resan, tills vi insåg 10 min från malmö att vi kanske skulle sovit. istället tog vi en spontanare till västra hamnen, i fem minuter. åt på vapiano, åkte tillbaka till louise, somnade i soffan framför modern family. så. jävla. skönt. lagade god mat, och hade det förbaskat bra. goooood times. och nu ligger jag här i min egna säng. ska njuta till max den kommande veckan, för sen blir det små sängar, kanske någon parkbänk, en bil, en madrass, eller en fet jävla king size bed. ingen som vet, ingen som vet. och som jag har saknat mina serier ! så nu ska de få lite kvalitetstid innan jag somnar. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0