week

Det är måndag och ny vecka. Jag började den på bästa sätt. en 80-minuters ansiktsbehandling, vi snackar portämning, ansiktsmassage, och en massa peeling och krämer. Annars är veckan uppbokat till söndag. men mest roliga saker. som den här måndagen, då jag äntligen får sitta och jobba med företaget (!!!),raggsockar på, då vi har ett kallt kontor, och musik. ett möte på morgonen, förhoppningsvis mycket jobb därifrån, och just nu är skrivaren igång, och jag har snart passerat 50-sträcket med tavlor.efter 2 utbrott på skrivaren och mallen jag har fått, så börjar det bli perfekt. och annat kul den här veckan? julklappsshopping med mina kära mamma i Malmö, för att sen stanna kvar hos min kära pojkvän. och för att avsluta veckan med jobb! med min kära vän. jo, jag ser fram emot den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0