just an ordinary week

1. imon (idag) ska jag ta en frivillig jogging-runda, med mig själv, ett pannband och bra musik i lurarna. om det så bara är 1 km, (ungefär det jag klarar just nu), så har jag ändå gjort det.
2. köpte en bikini idag, fasligt snygg, därav springturen. för om mindre än en månad ligger jag vid en pool och har det gött och ber till gudarna att jag inte ska bränna mig alltför mycket de första dagarna.
3. jag har lovat mig dyrt o heligt att aldrig dricka igen. det sprack, höll på att sprickas den här lödag-kvällen, men det blir istället en söndag-kväll för mig.
4. jag lovade mig själv att bara dricka på nyår och i vietnamn. för det är nyår en gång om året, och jag är så fruktansvärt taggad på detta nyåret så jag spricker lite. 4 fantastiska brudar på ett hotell i halmstad. vi blir serverade tre-rätters och sedan dans heeeela natten lång. sköna skor är nerpackade, inte bara 12 cm klackar.
5. jag har ätit sushi tre gånger den här veckan. och feg som jag är äter jag samma sushi varje gång, sotad lax och california rolls. det är ju så fantastiskt gott. men inte idag. för idag åt jag nog sushi en gång för mycket. så nu står laxen mig upp i halsen och om jag ser en laxbit kommer jag få upp en laxbit igen.
6. nu när jag pratar mat blir jag bara mer hungrig, men jag ligger nerbäddad i sängen, så inte en chans att jag reser på mig, för inte vet jag vad jag vill ha heller.
7. jag har jobbat en dag på en vecka. nu vill jag aldrig börja jobba igen. eller jo, för det börjar bli lite uttråkande, jag måste veta vad jag ska göra om dagarna, inte bara ligga o asa i sängen, eller spendera pengar på stan.
8. och spendera pengar, det har jag gjort, fast inte så fasligt mycket på mellandagsrean. ett foundation-kit fr Idun, och ett par tights från stadium. och den där bikinin, den var det full-pris på.
9. nu blev det här inlägget alldeles för långt.
10. God natt.

Kommentarer
Postat av: как называются кругляшки в инстаграме под описанием

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you
penning this write-up plus the rest of the site
is extremely good.

2021-06-12 @ 04:19:06
URL: http://https://torgovaya.xyz/seo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0