we used to stay closer then this

herre min skapare vad bra the xx är. äntligen lite ny musik som är utomordentligt bra!! 
haft en bra dag, jobbet har gått ut på att tvätta olika grejer i metall. resulterade i att en liten tinner-droppe träffade ögat. inte så farligt tänkte jag i en sekund tills jag försökte öppna ögat och inse hur förbannat jävla ont det faktiskt gjorde. typ sådär ont så jag faktiskt började gråta. en brännade känsla spred sig i ögat. så fort sprang jag in på kontoret och stod och snyftade över sinken samtidigt som jag blinkade fribrilt med ögontvätten. som blev min vän under en minut. ögat var smalt och illrött efter den incidenten. fy. efter lunch tröstade jag mig med en busstur (okej inte det) men jag och kjellberg hade bokat in simhallen!! så lite äventyrsbad, 20 varv i virvelvinden, hoppa från femmans hopptorn och bada bastu fördrev vi tiden den torsdagseftermiddagen. vilken dag! vi, två 20åringar, och barnfamiljer, med barn på mellan 1 och 7 år. ungefär. men kul hade vi! och imon är det helg. så snabbt. kräftskiva (en sen sådan) står på fredagsschemat och en utgång. ska bli förbannat kul för det är vårt underbara dansgäng som ställer till med såna här härliga tillställningar. GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0