see heavens got a plan for you

and the days has gone by.. as usual. hade en förbaskat trevlig och rolig förfest i fredags. med folk jag tycker om. och prisa gudarna att jag hade kameran med mig. för det var en fröjd för ögat dagen efter. och dagen efter var inte så jobbig. med hyfsad sömn och en dusch senare satte jag mig på ett tåg som tog mig till Lund. fick uppleva Lund i blåsten, och falafel var något jag inte blev förtjust över. vidare till malmö, där vi gick alla gator, som vi gått på innan, och som vi nu kan utan problem. åt god pizza och såg expandables 2. och efter att ha fått höra ryktet om att det alltid händer något när man går på bio i Malmö, typ popcornkrig, men så kul hade vi inte. men en anställd på bion kom in, helt random, gjorde en kullerbytta och ställde sig i en pose. jag skrattade långt efter att han hade gått. en mysig helg. åkte hem på söndagen. på ett fullsatt tåg, trött och åkte baklänges. perfection. det blev dans, som idag har resulterat i olidlig träningsvärk, och jag hade saknat Awkward. det har jag nu plöjt igenom och inser att det finns ett avsnitt 12. men var finns avsnittet?! I need to know. och oj så långt det här inlägget blev, så har ni läst ner hit kan ni gärna fortsätta läsa. veckan är fullspäckad, till söndag. vet inte vad jag tycker om det, eller jooo, jag gillar det. för mycket jobb, det har jag inte. it sucks. men samtidigt liite skönt. men hur ska jag ta mig till andra sidan jordklotet? det löser sig alltid. mitt motto. så för att fortsätta mitt "inte kunna somna"-maraton, ska jag kollar på Intresseklubben, andra avsnittet, och försöka bli trött, för att imon ska jag minsann jobba några timmar. så GODNATT till er som kom så här långt. nästa gång blir det nog bara en bild. med en liten underrubrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0