put your hands in the air if you want it right now

cirka 10 timmar tar det för mig att bli mänsklig och allert efter en utekväll. har verkligen inte lämnat min oas. min säng. inte för att jag har vart dålig. utan för att jag inte orkat. och inte behövt. tog bilen ner till hemmakväll för att köpa godis, det och Intresseklubben förgyllde min lördagkväll. det här var klockan 20.30. har vart hemma, ätit mat med mina föräldrar. det var inte igår, har inte befunnit mig i Småland på 3 veckor en lördagkväll. fruktansvärt skönt faktiskt. imorgon bär det av mot sydligare breddgarder. lite designshopping, okej designtittande, i Köpenhamn. och en biltur runt i Skåne. kvalitetstid med pappa. rätt fint faktiskt. en hederlig tradition som vi har gjort under 10 års tid. Skåne. vackraste landskapen, och på Haväng ska jag gifta mig en gång i tiden. jag avslutar den här lördagen med desperate housewives, inte många avsnitt kvar nu, forever, och inser att jag somnar vilken minut som helst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0