i'm outta here

helgen har vart bra och givande. vaknade inatt av att jag hade ont i höften. och inte vanligt ont, utan träningsvärk ont. HELVETE, kunde inte ens vända mig, utan fick ta hjälp av hela kroppen. och komma upp ur sängen imorse ska vi inte tala om. och sätta sig ner på en stol. träningsvärken har även tagit sig upp till magen. och jag har insett att den har flyttat lite på sig hela dagen. nu sitter den i varenda lite jävla muskel som finns på bakbenen. men nu har iaf min hjärna börjat få in det här "hälsotänket" och jag ska nu bli lika fit som jag var i april. det var en bra månad. och idag har jag även hunnit ventilera mig med min syster. och jag har insett att jag vill. verkligen. härifrån. men jag håller ut till februari. sen får vi se när jag sätter min fot här igen. i sverige blir det nog maj/juni. men sen efter det, alvesta/växjö? Fuck it. men vart jag ska precis? det vet jag inte. men nånstans ska jag, och det är härifrån. och med det ska jag avsluta min vecka, med lite drömmande, lite dans och titta på nya favoritserien New Girl (jag vet att jag är långt efter att ha upptäckt den, men whatevah), så GNIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0